poniedziałek, 9 czerwca 2014

Google Drive wirtualny dysk w chmurze zastąpił przechowywanie dokumentów, a przechowywane pliki są synchronizowane z dyskiem twardym komputera.



  W Google Drive na początku dostajemy 15 GB za darmo jest to bardzo duża ilość na przechowywanie plików, które mogą być bardzo pomocne dla studenta można trzymać na nim różne zdjęcia, dokument, rysunki, projekty, wszystko co potrzebna jest nam na dłuższy czas.





     Z łatwością można udostępniać różne pliki przez Gmail, Google+, Facebook czy przez Twitter.
Można wybrać komu chcemy to udostępnić a udostępnia się przez prosty sposób, dzięki linkowi do strony na której znajdziemy ten plik. Nie trzeba nigdzie się logować by otrzymać udostępniany plik wystarczy link z adresem i plik możemy pobrać bez problemów.






Po zainstalowaniu Google Drive na naszym urządzeniu pojawia się folder Dysk Google folder ten służy do synchronizowania plików, które chcemy mieć na dysku w chmurze.



Pliki z łatwością się synchronizują bez problemów wystarczy przeciągnąć plik do folderu Dysk Google a automatycznie znajdzie się ten plik na twoim dysku.







 Zalety Google Drive :
  • Łatwość w udostępnianiu plików
  • Darmowe 15 GB na Dysku
  • Szybka synchronizacja plików 
  • Możliwość korzystania niego na innych komputerach
Wady Google Drive:
  • Konieczne konto na Gmail by korzystać z Dysku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz