poniedziałek, 13 czerwca 2016

Historia w 5 minut

Za chwilę zabiorę Was w podróż, która będzie trwała 5min......

W tym wpisie zajmę się kanałem na YouTube.
Mówiąc szczerze, zawsze lubiłem oglądać krótkie treściwe filmiki, w kilka minut przekazują mnóstwo pożytecznych informacji. Na ten kanał trafiłem stosunkowo niedawno, ale od razu przykuł on moją uwagę.


Ten  kanał jest z nami od 22.02.2014 roku więc jest stosunkowo młody. Twórcy tego kanału  głównie skupiają się na historii Polski, ale są również filmiki opowiadające historie Ukrainy ( wyjątkowo w 10 min :) ). Tematyka jest różna od polskich pieśni patriotycznych po homoseksualizm, czy rozbiory Polski.

Nie wiem dokładnie ile osób prowadzi ten kanał, myślę, że jest to kilka osób,  ponieważ film czyta kilka osób.
Filmiki są wrzucane dosyć często, mianowicie raz na półtorej tygodnia. Systematyczność więc oceniłbym na 4


Podsumowując, "HISTORIA W 5MIN"  oczywiście nie jest  tak popularna  jak "Historia bez cenzury", która ma większą ilość subskrybentów, mimo to z niecierpliwością czekam na kolejne filmiki aby móc je pooglądać i podzielić się nimi ze znajomymi. Ten program dopiero stanie się popularny, mam nadzieję, że za pośrednictwem mojego wpisu. Poniżej zamieszczę link z Facebooka abyście mogli wejść i dać LIKE. Polecam go bardzo serdecznie wszystkim ludziom, którzy chcieliby poznać historie w pigułce jestem pewien, że każdy znajdzie odpowiedni temat dla siebie.

https://www.facebook.com/historiaw5minut/info/?tab=page_info














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz