środa, 1 czerwca 2016

Recenzja Bloga - Riese - Inna Rzeczywistość

Blog Rise Inna Rzeczywistość może nie jest typowo blogiem historycznym, ale ma w sobie tą nutkę tajemniczości która mnie zaciekawiła, więc pomyślałem dlaczego nie zrecenzować bloga.

http://moje-riese.blogspot.com/

 

Autorem bloga jest Dariusz Kwiecień mieszkaniec Głuszycy, który drąży z niemałą dociekliwością tajemnice Dolnego Śląska i nie tylko.

Na blogu znajdziemy dużą ilość filmów, ale także audycje w formacie mp3 oraz różnego rodzaju wydawnictwa.



 

 

Autor bloga jest nietypowym "przewodnikiem" który prowadzi prelekcje, oprowadza grupy ludzi po swoich szlakach które nie są w żaden sposób oznakowane, zagląda w miejsca niedostępne dla zwykłego śmiertelnika.

 

Na blogu możemy również znaleźć odnośniki do oryginalnych map, dokumentów historycznych, źródeł jednym słowem.

 

 Poruszany bardzo często jest temat Lebensbornu. Skany które Panowie porobili z oryginalnych dokumentów niemieckich zamieszczone są na oddzielnym serwerze.

 https://pogoplug.com/s/o9q49OJucVM/


 

Podsumowując, blog "rise - inna rzeczywistość" jak sama nazwa wskazuje może być tylko wyimaginowanym spojrzeniem na sprawy historyczne autora, ale nie mna mu zabrać chęci jego tworzenia i docierania do oryginalnych dokumentów. Brakuje jeszcze wyszukiwarki na blogu, ale mam nadzieje że autor niedługo sobie i z tym poradzi. Blog według mnie zasługuje na mocne 4/5. 

 

Autor bloga: Zbigniew Siemieńczuk

Mój blog


 





1 komentarz: